Monday, February 19

Bosted

For øyeblikket har jeg lagt meg inn i en leilighet sentralt i Sydney. Leiligheten ligger i 13. etasje i
et høyhus på rundt 40 etasjer. I kjelleren er det treningsrom, sauna, boblebad (spa) og svømmebasseng. De to sistnevnte kommer veldig godt med etter en lang dag på
oppdagelsesferd.



Leiligheten har også en balkong vent mot en av hovedgatene, men utsikten er begrenset til skyskrapere som står her rundt omkring






















Selv om dette ser veldig bra ut og selv om det er mange fordeler, så er det en stor ulempe med stedet. Jeg må dele det med seks andre. Så det er nesten som å bo på et backpackerhostel, bare noe billigere. Det er en grei plass å bo for øyeblikket, men det er nok ikke så gunstig når jeg må sette meg ned for å lese pensum, så jeg kommer høyst sannsynlig til å flytte om et par uker.

No comments: