Monday, April 16

Tarangoo Zoo

I går (søndag 15. april) hadde jeg den glede av å bli turist igjen. Har brukt mye tid i ferien til å jobbe med skolearbeid. Så jeg fant ut at jeg fortjente en liten pause. Reiste derfor til en dyrehage som ligger rett på andre siden av fjorden oppe ved operahuset. Det var en flott park med masse forskjellige dyr og veldig flott utsikt. Fikk sett et fugleshow hvor fuglene kom flygende rett over hodene til publikum. Dette var en flott plass som kan anbefales å reise til. I hvertfall om du har små barn med deg.


Lille krabaten her var det ikke mye liv i. De er virkelig trege disse koalaene.


En liten Wombat som ikke var redd for publikum. Dette er en mindre versjon av kenguruen.


Her vises den flotte utsikten over Sydney i bakgrunnen.

De viste frem mange forkjellige store fugler på fugleshowet. Her en av de største ørnene i Australia.

En kakadu som for øvrig er like normal som kråke og skjær her nede.

Noen som har sett Løvenes Konge. Her er Timon og sine venner. De var veldig skeptiske til enhver bevegelse, og ble litt forvirret da jeg lagde fuglelyder like i nærheten.

Kunne ikke noe for at jeg tenkte på en gjeng filosofer da jeg så denne gjengen. Det eneste de gjorde var å skue ut over publikum.

6 comments:

Fredrik K said...

Nais bilder!

Håvard Hadland said...

Takk :)

Sonja Katrine said...

herligt å ver på ferie og skole samtidig... veldig fint.. fikk du mail av meg eller?? takk for kortet. d va veldig koseligt... d må eg sei.. eg ska flytta!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rebecca said...

så koseligt... stakar "timoner" som e redde for alt å sånn... så søtt!

Sonja Katrine said...

der kom mailen.. men nå må du begynne å legge igjen kommentarer på min blog og altså... ;)

Håvard Hadland said...

Okey. Eg ska skjerpa meg Katrine. :)